x 
Καλάθι - 0,00 €

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Δημοσκοπήσεις: Αξιοπιστία… μηδέν στα ελληνικά γκάλοπ!

| Επικαιρότητα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ
Αποκάλυψη των Data Journalists για τις Δημοσκοπήσεις:
Τα δήθεν «τυχαία δείγματα» της κοινής γνώμης μόνο τυχαία δεν είναι. Κανένας δεν ελέγχει τις εταιρείες που διενεργούν τις έρευνες
 

  • – Πλατφόρμες που λειτουργούν σαν δεξαμενές «επί πληρωμή απαντητών», συνεργάζονται με ελληνικές δημοσκοπικές – Ποιες είναι αυτές, τι ποσά παίρνουν οι «απαντητές» ανά έρευνα και τα ερωτήματα
  • – Η μεγάλη διαφορά στον οδηγό δημοσκοπήσεων που εξέδωσε ο ΣΕΔΕΑ (Ελληνικός Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς) μεταξύ 2019-2023
  • – Ελεγκτές των δημοσκοπικών εταιρειών για την αξιοπιστία των ερευνών τους είναι οι ίδιες οι δημοσκοπικές, μέσω του συνεταιριστικού τους φορέα, του ΣΕΔΕΑ – Απλός παρατηρητής το ΕΣΡ   
  • – Στις 5.000 το κόστος κάθε δημοσκόπησης για τα κόμματα, καμία υποχρέωση για ανάρτηση των ποσών στην «Διαύγεια» ή αλλού – Έσοδα 100.000-200.000 ευρώ το χρόνο για τις περισσότερες δημοσκοπικές – Ποιοι είναι οι μέτοχοί τους – 
  • – Άγγελος Σεριάτος (Prorata) στους Data Journalists: «Η κρίση διέλυσε τα δημοσκοπικά «εργαλεία»» – «Η αλήθεια είναι ότι έχουμε πρόβλημα στα δείγματα» – «Μας λείπει η πρόσβαση στο σύνολο του πληθυσμού άρα εκ των πραγμάτων δεν υπάρχει συμμετοχή όλων στο δείγμα» – Τι λέει για τα panels: «Είναι μια πρακτική που γίνεται» – «Θεσπίστηκε η δυνατότητα συμμετοχής κάποιων στις έρευνες με αντάλλαγμα κάποιο όφελος, χρηματικό ή μη»
  • – Το παράδοξο και το δημοσκοπικό φιάσκο στις προεδρικές εκλογές της Κύπρου
  • – Επιτελικό στέλεχος υποψηφίου στην Κύπρο: «Σκοπιμότητες στη σύνθεση ερωτηματολογίων και τη διατύπωση ερωτήσεων» – «Υπάρχει αντι-συστημικό ρεύμα στη δημοσκοπική συμπεριφορά που «θολώνει» τα ευρήματα»
  • – Νίκος Καραχάλιος:  «Καρτέλ από κατευθυνόμενες εταιρείες» –  «Την τελευταία επταετία χειραγωγούνται συστηματικά οι δημοσκοπήσεις από τους πελάτες τους»
  • – Στέλεχος με γνώση εκ των έσω των δημοσκοπικών ερευνών: «Τα αποτελέσματα είναι περισσότερο πολιτική εκτίμηση και λιγότερο χρησιμοποίηση των δημοσκοπικών εργαλείων »
  • – Νίκος Καρδούλας: «H δική μου μέθοδος για απαντήσεις απ’ όλες τις ηλικίες» –  – «Τους εργαζόμενους και τους νέους δεν τους βρίσκουν οι δημοσκοπικές» 
TAGS:

elora.gr - Ταυτότητα

Ιδιοκτήτρια εταιρεία: M.V. PRESS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΤΑΙΡΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ
Διακριτικός τίτλος: M.V. PRESS
Έδρα: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 299, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΚ 17236, ΑΦΜ 801098428 – ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, ΤΗΛ: 210 3625095, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος/ Διαχειριστής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ  Δικαιούχος του ονόματος τομέα (elora.gr): MV PRESS ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΕΡΤΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ (ΕΕ) 2018/334 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (L63) {ΒΛ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡ. 10 ΠΑΡ. 2 ΠΕΡ. Ε' Ν. 5005/2022 ΤΕΥΧΟΣ Α' 236/21.12.2022}



e-genius.gr ...intelligent web software