x 
Καλάθι - 0,00 €

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Ρωσία και Κίνα άνοιξαν νέο εμπορικό δρόμο: Σιδηροδρομική γέφυρα δύο χιλιομέτρων

| Επικαιρότητα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ

Η Ρωσία και η Κίνα ξεκίνησαν την κυκλοφορία στην πρώτη σιδηροδρομική γέφυρα στον ποταμό Αμούρ στο διασυνοριακό τμήμα Nizhneleninskoye-Tongjiang, δήλωσε το Ρωσικό Ταμείο Άμεσων Επενδύσεων (RDIF) σε δελτίο τύπου την Τετάρτη.

"Η έναρξη της κυκλοφορίας στη γέφυρα ανοίγει έναν νέο μεταφορικό διάδρομο μεταξύ Ρωσίας και Κίνας, ο οποίος αίρει έναν αριθμό υφιστάμενων περιορισμών υποδομής. Η απόσταση για τη μεταφορά αγαθών στις βόρειες επαρχίες της Κίνας θα μειωθεί κατά περισσότερα από 700 χιλιόμετρα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες διαδρομές », σημείωσε το RDIF.

"Η απελευθέρωση του δυναμικού της ρωσο-κινεζικής συνεργασίας είναι αδύνατη χωρίς την ανάπτυξη υποδομών μεταφορών και logistics. Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός και οικονομικός εταίρος της Ρωσίας, καθώς το εμπόριο μεταξύ των χωρών μας παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και έχει ήδη ξεπεράσει τα 150 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος",  , είπε ο επικεφαλής του RDIF όπως επικαλείται η υπηρεσία Τύπου.

"Η ιστορική σιδηροδρομική γέφυρα στον ποταμό Αμούρ είναι ένα από τα μεγαλύτερα διασυνοριακά έργα για τη Ρωσία και την Κίνα και ένα σημαντικό έργο υποδομής που υλοποιείται από το RDIF. Το άνοιγμα της θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα των ρωσικών και κινεζικών επιχειρήσεων, θα εξασφαλίσει ένα αξιόπιστο και προβλέψιμο χρονοδιάγραμμα τη διακίνηση αγαθών και φορτίων, προσιτές πρώτες ύλες και ενεργειακούς πόρους, καθώς και αύξηση της χωρητικότητας των σιδηροδρομικών γραμμών μεταξύ Ρωσικής Ομοσπονδίας και Κίνας κατά 1,5 φορές», πρόσθεσε.

Οι κυβερνήσεις της Ρωσίας και της Κίνας υπέγραψαν τη συμφωνία για την κατασκευή της γέφυρας το 2008. Το RDIF μαζί με Κινέζους εταίρους χρηματοδότησε πάνω από το 70% της κατασκευής του ρωσικού τμήματος της γέφυρας. Η κρατική εταιρεία ανάπτυξης της Ρωσικής Ομοσπονδίας και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έδρασαν επίσης ως επενδυτές στο έργο, σύμφωνα με την έκθεση του RDIF.

Το τμήμα της γέφυρας της σιδηροδρομικής διάβασης Nizhneleninskoye-Tongjiang έχει μήκος 2,2 km. Η γέφυρα έχει σχεδιαστεί ως στροφές για τρένα κατά μήκος της γραμμής δύο προτύπων με πλάτος 1.520 mm (Ρωσία) και 1.435 mm (Κίνα). Η μέγιστη απόδοση της γέφυρας θα είναι έως και 20 εκατομμύρια τόνοι φορτίου ετησίως.

elora.gr - Ταυτότητα

Ιδιοκτήτρια εταιρεία: M.V. PRESS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΤΑΙΡΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ
Διακριτικός τίτλος: M.V. PRESS
Έδρα: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 299, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΚ 17236, ΑΦΜ 801098428 – ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, ΤΗΛ: 210 3625095, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος/ Διαχειριστής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ 
Δικαιούχος του ονόματος τομέα (elora.gr): MV PRESS
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ:
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ:
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ (ΕΕ) 2018/334 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (L63) {ΒΛ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡ. 10 ΠΑΡ. 2 ΠΕΡ. Ε' Ν. 5005/2022 ΤΕΥΧΟΣ Α' 236/21.12.2022}

Μ.Η.Τ. 242040



e-genius.gr ...intelligent web software