Η προφυλάκιση τριών Αλεξανδρουπολιτών, μετά από απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι εφάρμοσαν τη νομοθεσία και τα θεμελιώδη της δημοκρατικής διακυβέρνησης και συνέλαβαν αλλοδαπούς που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα, προβληματίζει ιδιαίτερα τόσο για το αν το δικαστικό σώμα αποδίδει Δικαιοσύνη, όσο κυρίως για τα πολιτικά και στρατηγικά παιχνίδια, στα οποία εμπλέκεται τμήμα του δικαστικού σώματος.
Το ΑΚΚΕΛ είναι κάθετα αντίθετο στο ύποπτης προελεύσεως “αξίωμα” ότι δεν κρίνουμε, δεν αξιολογούμε, δεν επικρίνουμε κλπ δικαστικές αποφάσεις, διότι αυτό το “αξίωμα” παραβιάζει την θεμελιώδη αρχή σε μία Δημοκρατία για λογοδοσία των κυβερνώντων και όλων αυτών στους οποίους οι πολίτες επιτρέπουμε να χρησιμοποιούν την εξουσία μας όπως για παράδειγμα σε αστυνομικά καθήκοντα, δικαστικά, κυβερνητικά κλπ. Αυτό το “αξίωμα” καταλύει εμπράκτως την Δημοκρατία. Είναι όχι απλώς δικαίωμα αλλά υποχρέωση κάθε πολίτη να αξιολογεί τις δικαστικές αποφάσεις και να δημοσιοποιεί την άποψή του για ενημέρωση των πολιτών ώστε είναι εφικτή η λογοδοσία των δημοσίων λειτουργών. Να μην πούμε και για την δικαστική διαφθορά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έγιναν γνωστά δημοσίως θα μπορούσε σε κάποιο βαθμό να δικαιολογηθεί η παραπομπή σε δίκη των τριών Αλεξανδρουπολιτών για να ξεκαθαρίσει πλήρως η κατάσταση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η προφυλάκισή τους, κυρίως όταν οι δικαστικοί αγνόησαν πραγματικά στοιχεία και καταθέσεις, που διαμορφώνουν την υπόθεση υπέρ των τριών για απελευθέρωσή τους. Στοιχεία όπως οι ιατροδικαστικές εκθέσεις που έλεγαν ότι οι αλλοδαποί δεν υπέστησαν καμία βία αλλά και κατάθεση εν ενεργεία βουλευτή ο οποίος (όπως έγινε ευρύτερα γνωστό) δήλωσε ότι και ο ίδιος που ήταν κοντά στο σημείο της σύλληψης πολιτών δεν είδε κανένα τραυματισμό ή άλλο πρόβλημα που να αντιμετωπίζουν οι αλλοδαποί.
Γενικά με τα υπάρχοντα στοιχεία, που έγιναν γνωστά, δεν υπάρχει καμία βάση για προφυλάκιση των τριών Αλεξανδρουπολιτών και η απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου προκαλεί εύλογο προβληματισμό. Στην συγκεκριμένη περιοχή όπου έχει καταγγελθεί και έχει αποδειχθεί η ύπαρξη παραδικαστικού κυκλώματος το οποίο βρέθηκε και προφανώς βρίσκεται ακόμη σε υπηρεσία υποστήριξης ατόμων μπλεγμένων σε διακίνηση, ναρκωτικά κλπ, κλπ.
Γίνεται όλο και περισσότερο ξεκάθαρο ότι και αυτή η δικαστική απόφαση (όπως και η προηγούμενη το 2020 κατά του κτηνοτρόφου που συνέλαβε Τούρκους που μπήκαν παράνομα στην Ελλάδα) αποσκοπεί στο να στερήσει από τους Έλληνες πολίτες αυτό το δικαίωμα σύλληψης τρίτων, έτσι ώστε να μη φαίνεται η έλλειψη της αστυνομικής παρουσίας και να αποδειχθεί και ο εντοπισμός αστυνομικής εμπλοκής στη διακίνηση όπως έχει αποδειχθεί αρκετές φορές και έχει καταγγελθεί η αποσιώπηση άλλες φορές. Όλη η στοχοποίηση προσπαθεί να “μολύνει” νομικά και επικοινωνιακά το θεμελιώδες δικαίωμα των Ελλήνων πολιτών να συλλαμβάνουν όποιον παρανομεί ακόμη και όταν οι αστυνομικοί είναι εξαφανισμένοι ή … απρόθυμοι να έρθουν.
Γενικότερα όπως έχει καταγγείλει και το ΑΚΚΕΛ, στην Αλεξανδρούπολη υπάρχει μία ιδιότυπη ανοχή αν όχι συνεργασία αστυνομικών και δικαστικών ακόμη και κατά δημοσιογράφων ώστε να κατασταλεί ο δημοσιογραφικός έλεγχος της αστυνομικής αυθαιρεσίας ή αστυνομικών ελλείψεων και παραλείψεων, πάλι με προκλητικό τρόπο και αγνόηση ατράνταχτων στοιχείων όπως τα βίντεο από κάμερες ασφαλείας.
Κατά συνέπεια όχι μόνο δεν ευσταθεί το υποτιθέμενο επιχείρημα ότι μόνο η Αστυνομία μπορεί να ασχολείται με τη σύλληψη λαθροεισερχόμενων αλλοδαπών, εμπρηστών κλπ, αυτό ακριβώς θα έπρεπε να ενεργοποιήσει ποινικές διώξεις για όσους το χρησιμοποιούν, δεδομένης της εκτεταμένης διαφθοράς που υπάρχει στην Αστυνομία και την ύπαρξη παραδικαστικού κυκλώματος στην Αλεξανδρούπολη που ακόμη δεν έχει εξαρθρωθεί, αλλά έχουν γίνει “νομικίστικα πασαλείμματα”.
Ενδεικτικά μόνο αναφέρουμε περιπτώσεις στις οποίες στελέχη του ΑΚΚΕΛ έχουν προσωπική άποψη και εμπειρία από αστυνομική αυθαιρεσία για να παρεμποδίσει τον έλεγχο αστυνομικής παρέμβασης ή της αστυνομικής παρουσίας σε αμφιλεγόμενες καταστάσεις όπως και ατόμων όπως ο δημοσιογράφος Θανάσης Ζωγράφος από το koumanto.gr στην Αλεξανδρούπολη που επίσης παρεμποδίστηκε στον έλεγχο αστυνομικών επιχειρήσεων κλπ.
Τέτοιες δικαστικές μεθοδεύσεις έχουν ρίξει στον διεθνή πάτο το επίπεδο του Κράτους Δικαίου για την Ελλάδα. Και οι δικαστικοί σκάβουν και τον πάτο.
Κάντε εγγραφή για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα μας!
Έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την εγγραφή σας στο Newsletter μας.
elora.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: M.V. PRESS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΤΑΙΡΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ
Διακριτικός τίτλος: M.V. PRESS
Έδρα: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 299, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΚ 17236, ΑΦΜ 801098428 – ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, ΤΗΛ: 210 3625095, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος/ Διαχειριστής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Δικαιούχος του ονόματος τομέα (elora.gr): MV PRESS
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ (ΕΕ) 2018/334 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (L63) {ΒΛ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡ. 10 ΠΑΡ. 2 ΠΕΡ. Ε' Ν. 5005/2022 ΤΕΥΧΟΣ Α' 236/21.12.2022}
Μ.Η.Τ. 242040