x 
Καλάθι - 0,00 €

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

«Σβήνουν» τα Τέμπη! Αφαίρεσαν από τα προαπαιτούμενα του Ταμείου Ανάκαμψης την τηλεδιοίκηση των τρένων!

| Επικαιρότητα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ

Αποκάλυψη που σοκάρει και αποδεικνύει ότι την τραγωδία των Τεμπών προσπαθούν να την «βάλουν στην άκρη». Χάθηκαν 57 ζωές και δυστυχώς φαίνεται ότι η «επιχείρηση λήθη» που επεδίωξε η κυβέρνηση Μητσοτάκη σε κάποιους είχε αποτέλεσμα.

Mόλις τρεις ημέρες μετά από τις εκλογές η Ελλάδα ζήτησε από την Κομισιόν να αφαιρεθεί η  Τηλεδιοίκηση και η Ασφάλεια στα τρένα από τα προαπαιτούμενα για την εκταμίευση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης! Αν είναι δυνατόν; Όλα είναι δυνατά πλέον…

 

Ο κ.Μητσοτάκης ως πρωθυπουργός και οι υπουργοί του είχαν σπεύσει να υποσχεθούν μετά από την τραγωδία την ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Αντί γι΄ αυτό τρεις μέρες μετά τις εκλογές του Μαΐου αφαιρέθηκε από τα προαπαιτούμενα του Ταμείου Ανάκαμψης η υποχρέωση ολοκλήρωσης του συστήματος ERTMS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας) για τον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη), ενώ από τις παρεμβάσεις αναβάθμισης αφαιρέθηκαν τα τμήματα του δικτύου Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αεροδρόμιο Αθηνών – Κιάτο.

 

Στις 24 Μαΐου, προωθήθηκε στις Βρυξέλλες το προσχέδιο αλλαγών που απαιτεί η Κομισιόν από όλα τα κράτη – μέλη της ΕΕ για το Ταμείο ανάκαμψης, στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής των αρχικών σχεδιασμών που επιβάλλει το νέο ενεργειακό τοπίο εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

Ανάμεσα στις αλλαγές που πρότεινε η απελθούσα κυβέρνηση εντοπίζεται το πεδίο που αφορά την «οργανωτική μεταρρύθμιση στον τομέα των σιδηροδρόμων». Σε αυτό το πεδίο, λοιπόν, εξαλείφεται η εξής πρόταση: «Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) θα αναπτυχθεί πλήρως στο κεντρικό δίκτυο ΠΑΘΕ». Παρενθετικά, απαρτίζεται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (ETCS) και το Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (GSM-R).

 

Επιπλέον, στην κατηγορία που σχετίζεται με τις «παρεμβάσεις για την αναβάθμιση και αναδιάταξη του συστήματος και της υποδομής του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου», η οποία έχει να κάνει με βελτίωση «της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής, των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών, της ηλεκτροκίνησης και άλλων εγκαταστάσεων», αφαιρούνται τα τμήματα Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αεροδρόμιο Αθηνών – Κιάτο και παραμένει μόνο αυτό που αφορά το υποέργο Μακεδονία – Θράκη.

TAGS:

elora.gr - Ταυτότητα

Ιδιοκτήτρια εταιρεία: M.V. PRESS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΤΑΙΡΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ
Διακριτικός τίτλος: M.V. PRESS
Έδρα: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 299, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΚ 17236, ΑΦΜ 801098428 – ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, ΤΗΛ: 210 3625095, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος/ Διαχειριστής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ 
Δικαιούχος του ονόματος τομέα (elora.gr): MV PRESS
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ:
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ:
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ (ΕΕ) 2018/334 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (L63) {ΒΛ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡ. 10 ΠΑΡ. 2 ΠΕΡ. Ε' Ν. 5005/2022 ΤΕΥΧΟΣ Α' 236/21.12.2022}

Μ.Η.Τ. 242040



e-genius.gr ...intelligent web software