Σοβαρή καταγγελία: «Ο 13χρονος ανιψιός μου πέθανε 3 μέρες μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer»

0
0
0
s2smodern

Σοβαρή καταγγελία έκανε μία γυναίκα από τις ΗΠΑ την Κυριακή, καθώς υποστήριξε πως ο 13χρονος ανιψιός της πέθανε τρεις ημέρες μετά τον εμβολιασμό του με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer. Μία καταγγελία που έρχεται την ώρα που διεξάγεται έρευνα για τις τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας τα οποία έχουν σημειωθεί μετά τον εμβολιασμό με mRNA εμβόλια και όπως όλα δείχνουν αφορούν κυρίως νέους.

«Τα αρχικά αποτελέσματα της αυτοψίας (που έγινε την Παρασκευή) ήταν ότι η καρδιά του είχε μεγαλώσει και υπήρχε κάποιο υγρό που την περιέβαλε. Δεν είχε γνωστά προβλήματα υγείας. Δεν έπαιρνε φάρμακα», έγραψε η Tami Burages, με μια φωτογραφία που δείχνει προφανώς την κάρτα εγγραφής εμβολιασμού Covid-19 του ανιψιού της. Η κάρτα έδειξε ότι το παιδί, ο Jacob Clynick – γεννημένος το 2007 – έλαβε την δεύτερη δόση του στις 13 Ιουνίου τρεις εβδομάδες μετά την πρώτη. Η Burages είπε ότι είναι υπέρ των εμβολίων και γνωρίζει ότι τα εμβόλια είναι «σε γενικές γραμμές ασφαλή». Είπε επίσης ότι είχε εμβολιάσει τον «δικό της 14χρονο γιο της μόλις ήταν διαθέσιμο το σκεύασμα».

Αλλά πρόσθεσε ότι ο ανιψιός της πέθανε και ότι τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) «πρέπει να το διερευνήσουν».

Pronews