Ο Κυμπουρόπουλος, ο Βορίδης και το ρόπαλο της πολιτικής ορθότητας

Untitled.jpg
0
0
0
s2smodern

Γράφει ο Δημήτρης Παπαγεωργίου

Η δυνατότητα της αριστεράς να ορίζει όχι μόνον τα όρια του πολιτικου διαλόγου αλλά και να επικεντρώνει εκεί όπου θέλει, αγνοώντας τα σημαντικά για να εξετάσει τα “συμφέροντα” και όσα ταιριάζουν στην ατζέντα της είναι δεδομένη. Και είναι δεδομένη, διότι εξυπηρετείται από πρόσωπα που υποτίθεται ότι δεν ανήκουν στις δικές της τάξεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες με την “παρέμβαση” του ευρωβουλευτή της ΝΔ κ Στέλιου Κυμπουρόπουλου. Ο οποίος σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ανήρτησε ένα μακροσκελές σχόλιο για να μας εξηγήσει το γιατί δεν παρενέβη στο ζήτημα της “παρέμβασης” των συριζομεγαλοκοπέλων κατά την διάρκεια της παρέλασης στην Νέα Φιλαδέλφεια, αλλά είναι “αναγκασμένος” να παρέμβη για να κατακεραυνώσει τον Μάκη Βορίδη και να τον κατηγορήσει για “ρητορική μίσους” επειδή εν τη ρήμει του λόγου του χρησιμοποιησε την λέξη “ανάπηροι”. Αλλά καθόλου δεν νοιάστηκε για την προσβολή όλων αυτών των αναπήρων πολέμου που προσέβαλλαν οι μεγαλοκοπέλες.

Γράφει λοιπόν ο κ. Κυμπουρόπουλος:

“Από εχθές, γίνεται λόγος σε ενημερωτικές εκπομπές αλλά και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για το silly walk των #Monty_Python που επέλεξαν κάποια έφηβα κορίτσια στην παρέλαση της Ν.Φιλαδέλφειας – Ν.Χαλκηδόνας, για να δείξουν σύμφωνα με τις δηλώσεις τους, την αντίθεσή τους στον μιλιταρισμό και την κανονικότητα, προκειμένου να κάνουν την επανάστασή τους. Δεν θα σχολιάσω αν αυτή η #επανάσταση ήταν πετυχημένη, αν έγινε με τον σωστό ή τον λάθος τρόπο, στη σωστή ή τη λάθος στιγμή, γιατί δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τον βαθμό που αυτές οι κοπέλες είναι εξοικειωμένες με το έργο, τις αρχές και τα κίνητρα των Monty Python.” Τι μας λέει εδώ ο κ. Κυμπουρόπουλος; Κατ’ αρχήν υιοθετεί το αφήγημα της άκρας αριστεράς, της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ ως προς το τι συνέβη. “Έφηβες” οι οποίες μόνον “έφηβες” δεν είναι, αφού η εφηβεία τελειώνει στα 19 από όσο ξέρουμε. Δέχεται και το silly walk, την αυτοαναφορά δηλαδή των κυριών (ο θεός να τις κάνει) αυτών σε ένα “αρτιστικό κόνσεπτ”, και μάς αναφέρει και τις ιδεολογικές τους θέσεις ενάντια στον “μιλιταρισμό” και την “κανονικότητα”, ενώ δέχεται και ότι δεν ήταν απόπειρα γελοιοποιήσης, δεν ήταν μια βεβήλωση αλλά ήταν μια “επανάσταση”. Και ξέρετε… οι επαναστάσεις έχουν πάντα θετικό πρόσημο. Έχουμε φτάσει στο σημείο η “κανονικότητα” να είναι κάτι το κακό και η επανάσταση κάτι το καλό.

Ψυχολογικό προφίλ;

Μας λέει φυσικά ο κ. Κυμπουρόπουλος ότι δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να “παρέμβει” και να πει κάτι, διότι και ο ίδιος δεν ξέρει τον βαθμό… εξοικείωσης των “ακτιβιστριών” με τους… monty pythons. Δεν γνώριζα ότι για να μπορέσεις να εκφέρεις άποψη για μια τέτοια δημόσια κίνηση, για την οποία συζητά όλη η χώρα, πρέπει να κάνεις ψυχολογικό, καλλιτεχνικό προφίλ του καθενός που συμμετείχε. Αλλά προσωπικά μου φαίνεται απλά ως μια “δικαιολογία” του κ. Κυμπουρόπουλου, η οποία δεν αντέχει στην παραμικρή σοβαρή αμφισβήτηση. Δεν ήθελε να παρέμβει, δεν τον ενόχλησε τον κ. Κυμπουρόπουλο αυτό που έγινε. Το θεώρησε ίσως φυσιολογικό εντός του πλαισίου στο οποίο ζούμε, το θεώρησε απολύτως συμβατό με το τρόπο που γίνεται η πολιτική στην χώρα μας. Έχει και μια παράγραφο παρακάτω ο κ. Κυμπουρόπουλος, στην οποία λέει ότι οι παρελάσεις δεν έιναι ο κατάλληλος χώρος για να “εκφράσει” κανείς τα πιστεύω του. Μια παράγραφο η οποία δεν “ταιριάζει” με το υπόλοιπο κείμενο. Ίσως ήταν προϊόν δεύτερης σκέψης του κ. Κυμπουρόπουλου, καθώς αποπειράται να στρογγυλέψει τα όσα μέχρι τώρα είπε. Καθώς γράφει: “Απλά, θεωρώ πως οι #παρελάσεις στα πλαίσια των εθνικών εορτών δεν είναι ο καταλληλότερος χώρος, για να εκφράσει ο οποιοσδήποτε τα προσωπικά του ιδεολογικά και άλλα πιστεύω. Οι παρελάσεις είναι αποκλειστικά και μόνο για να αποδίδουμε φόρο τιμής στους πεσόντες και να τιμούμε τις ένδοξες στιγμές του Αγώνα του Έθνους μας για #ελευθερία. Κανένας μαθητής δεν είναι υποχρεωμένος να παραστεί και να παρελάσει, εφόσον δεν συμφωνεί, και μπορεί να μείνει σπίτι του, εκμεταλλευόμενος την παύση των μαθημάτων λόγω της εθνικής εορτής.”

Και το ρόπαλο!

Με δύο λόγια λοιπόν αυτό που μας είπε ο κ. Κυμπουρόπουλος ήταν το ότι αυτό που συνέβη στις παρελάσεις είτε τον… μπέρδεψε, είτε δεν το θεώρησε αρκετά σοβαρό για να το σχολιάσει. Αλλά έγινε και κάτι που τον εξόργισε. Και τι ήταν αυτό; Η εν τη ρήμει του λόγου του αναφορά του Υπουργού της κυβέρνησης που έχει σχηματίσει το κόμμα που έστειλε τον κ. Κυμπουρόπουλο στην Ευρωβουλή σε “αναπηρία”. Εκεί δεν κρατήθηκε ο κ. Κυμπουρόπουλος. Και έγραψε: “Κι ενώ, οι παραπάνω σκέψεις με κράτησαν μακριά από το να σχολιάσω το συμβάν, δεν μπορώ να παραβλέψω την δημόσια δήλωση του Υπουργού κου Βορίδη, ο οποίος δήλωσε πως αυτά τα κορίτσια δεν είναι μωρά, ούτε ανάπηρα, ότι μιλάς και συνεννοήσε μαζί τους. Η δήλωση αυτή είναι #απαράδεκτη, προσβλητική, μειωτική και πρέπει να αποσυρθεί❗ Στη χώρα μας, τα ανάπηρα άτομα υφίστανται ήδη σε πολλές περιπτώσεις τον αποκλεισμό, και αντιμετωπίζουν πλήθος από #στερεότυπα. Δεν χρειάζονται και τις απαράδεκτες δηλώσεις πολιτικών, για να τους κάνουν #δυσχερέστερη την καθημερινότητα❗ Η μειωτική αυτή δήλωση από ένα κυβερνητικό στέλεχος να σημειωθεί, πως δεν αποδοκιμάστηκε εκείνη τη στιγμή από τους #παριστάμενους δημοσιογράφους και τους #παρευρισκόμενους. Αυτό συνέβη, διότι με τα δεδομένα της κοινωνίας μας είναι, δυστυχώς, συνηθισμένη και θεμιτή, όταν σε άλλα κράτη, κάτι αντίστοιχο θα άγγιζε τα όρια του #hate_speech. Η δήλωση αυτή, δυστυχώς, δεν θα είναι η τελευταία γιατί τα στερεότυπα κατά των αναπήρων είναι βαθιά ριζωμένα σε αυτή τη χώρα, και ο μόνος τρόπος να τα αποτινάξουμε, είναι να αποκτήσουν οι ανάπηροι πραγματικά #θεμελιώδη_δικαιώματα. Γι’αυτά τα δικαιώματα, εργάζομαι όταν αναρωτιέστε πολλοί γιατί δεν σχολιάζω την κάθε αντίστοιχή #άστοχη_δήλωση.

Τι να πρωτοπεί κανείς τώρα; Να ασχοληθεί κανείς με την σπουδή του κ. Κυμπουρόπουλου να επιτεθεί στον Μάκη Βορίδη; Να ασχοληθεί με τον τρόπο με τον οποίο ο κ. Κυμπουρόπουλος αναπαράγει όλα τα στερεότυπα της αριστεράς; Ότι προσπαθεί να βάλει σε ένα πλαίσιο “ρητορικής μίσους” την κουβέντα σε ένα ζωντανό πάνελ; Όταν είναι σαφές από τις δηλώσεις του κ. Βορίδη ότι ουδεμία στόχευση ανθρώπων με αναπηρία υπάρχει; Ή μήπως να αναρωτηθεί εάν ο κ. Κυμπουρόπουλος (και ίσως κάποιοι γύρω του που μπορεί και να προέρχονται από το προηγούμενο κόμμα του, αυτό των Οικολόγων – Πράσινων” που συνεργάστηκε με τον ΣΥΡΙΖΑ σε αρκετές περιπτώσεις; Να σταθεί στην “εξυπηρέτηση” εκ μέρους του κ. Κυμπουρόπουλου των αντιπολιτευτικών αναγκών της άκρας αριστεράς; Να δικαιώσει τελικά την “επανάσταση” των μεγαλοκοπέλων που κατάφεραν να δημιουργήσουν θέμα στην κυβέρνηση; Να πούμε ότι αυτούς που θα έπρεπε να υπερασπισθεί ο κ. Κυμπουρόπουλος, όλους αυτούς που έμειναν ανάπηροι από τον πόλεμο, που με αξιοπρέπεια έζησαν την ζωή τους και τους προσέβαλλαν οι κυρίες αυτές, δεν τους εκπροσώπησε τελικά κανείς; Και το ρόπαλο της πολιτικής ορθότητας, το οποίο σήκωσε ο κύριος Κυμπουρόπουλος για να επιτεθεί στον Μάκη Βορίδη, το σήκωσαν όλα τα μέσα της αριστεράς. Τα οποία είδαν στο πρόσωπο του κ. Κυμπουρόπουλου μια μοναδική ευκαιρία να αντιπολιτευθούν την κυβέρνηση και την Νέα Δημοκρατία. Είχα πριν από χρονια μια κουβέντα με έναν πολιτικό, γνωστό αυτή την στιγμή, υπουργό. Ο οποίος μου είχε πεί ότι η πολιτική είναι θέμα προτεραιοτήτων. Όλοι θέλουν τα πάντα, τα ίδια καλά για όλους. Η διαφορά είναι στο πώς πάμε εκεί και τι είναι πιο σημαντικό. Για τον κ. Κυμπουρόπουλο, η επιβολή της πολιτικής ορθότητας ειναι πολύ πιο σημαντική από τις παρελάσεις. Το καταλάβαμε. Και καταλάβαμε και κάποια ακόμη πράγματα. Αλλά αυτά αφορούν τα “εσωτερικά” της ΝΔ και δεν ξέρω εάν εδώ είναι ο χώρος που πρέπει να τα συζητήσουμε!

Ετικέτες: Πολιτική Ορθότητα Παρέλαση Βορίδης Κυμπουρόπουλος Ρόπαλο



e-genius.gr ...intelligent web software