ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΣΚΩΤΑΣ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ!

_2.jpg
0
0
0
s2smodern

Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΤΑΞΗ!»

Στον Χάρη Μπερτίδη

Ο Σταύρος Κοσκωτάς κατεβαίνει ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος «Πειραιάς σε τάξη» με τον υποψήφιο Δήμαρχο Πειραιά Κωνσταντίνο Νιζάμη. Είναι η πρώτη φορά που δίνει συνέντευξη σε ΜΜΕ μετά την επιστροφή το στην Ελλάδα και τα όσα λέει έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον. Σήμερα η συζήτηση «περιορίζεται» στα προβλήματα και το αύριο του Πειραιά, καθώς και στον Ολυμπιακό. Η κινηματογραφική ζωή του Σταύρου Κοσκωτά – όπου ουσιαστικά πρωταγωνιστούν όλοι οι «ήρωες» του «βρώμικου 89» - θα είναι το αντικείμενο μιας επόμενης συνέντευξης, που θα συνταράξει το πανελλήνιο!

- Κύριε Κοσκωτά γιατί ενδιαφέρεστε να κατεβείτε στον Πειραιά;

ΑΠ. Από την εποχή που αποκτήσαμε τον Ολυμπιακό δέθηκα με τον Πειραιά, λάτρεψα τον Θρύλο και τους Πειραιώτες με απόδειξη όλα αυτά που καταφέραμε να κάνουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα εκείνη την εποχή. Και σήμερα θέλω να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Πειραιά για έναν πιο όμορφο, άνετο, λειτουργικό και οικονομικά ανεξάρτητο τρόπο ζωής. Ο Κώστας Νιζάμης αδελφικός φίλος μου ζήτησε να τον βοηθήσω στον αγώνα που δίνει στις δημοτικές εκλογές του 2019. Ο Κώστας είναι ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, οικογενειάρχης, με τρομερή ηθική και δυνατά πιστεύω στο τρίπτυχο: Πατρίδα – Θρησκεία – Οικογένεια. Εκτίμησα την πρότασή του και αποφάσισα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για έναν σκοπό που ενστερνίζομαι και εγώ και δεν είναι άλλος από τον σύγχρονο και ανεξάρτητο Πειραιά που θα κρατήσει όμως την παραδοσιακή του ομορφιά και ζεστασιά.

- Κατά τη γνώμη σας ποια είναι τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο Πειραιάς;

ΑΠ. Η καθαριότητα, η έλλειψη χώρων στάθμευσης, η έλλειψη πρασίνου και χώρων άθλησης, η έλλειψη σχεδίου για την ανάπτυξη του Πειραιά και το μεγάλο πρόβλημα του οδικού δικτύου, χωρίς να υπάρχει κανένα πλάνο διόρθωσής του μέχρι σήμερα. Τέλος, η έλλειψη πόρων στα ταμεία του Δήμου που δεν τον αφήνει να λύσει τα προβλήματα των κατοίκων του Πειραιά. Όλα αυτά τα προβλήματα δεν λύνονται δίχως την αύξηση τον πόρων που έχει ο Δήμος ώστε να μπορεί να υλοποιήσει αυτά που απαιτούνται για τον κάθε τομέα, είτε με ανανέωση μηχανημάτων είτε με την πρόσληψη νέων εργαζομένων, τα οποία μπορούν να επιτευχθούν μέσω των πιέσεων προς την Περιφέρεια και την Κυβέρνηση για να καταφέρει ο Δήμος Πειραιά να αποκτήσει τα ποσά που του αναλογούν.

- Με ποιον άλλο τρόπο κατά τη γνώμη σας θα μπορούσαν να αυξηθούν τα έσοδα του Δήμου;

ΑΠ. Σε συνεργασία με επιχειρηματίες που αγαπούν, πονάνε και θέλουν να δουν τον Πειραιά ως μια πρωτεύουσα πολιτισμού θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε ώστε να αναπτύξουμε ένα εκθεσιακό κέντρο (EXPO) με τις κατάλληλες προδιαγραφές και την κατάλληλη υποδομή (κέντρα ψυχαγωγίας, ξενοδοχεία) για να απορροφηθεί ο κόσμος. Ο εκθεσιακός χώρος θα μπορούσε να προσελκύσει βιομηχανίες που σήμερα παρουσιάζουν το έργο τους σε χώρους όπως είναι το Λα Βέγκας και το Ντίσελντορφ. Θα μπορούσαμε να προσελκύσουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο που ασχολούνται με τον αθλητισμό, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, την τεχνολογία κ.α. Άλλος τρόπος είναι η αξιοποίηση των απορριμμάτων ώστε ο Δήμος να έχει ένα ποσοστό εσόδων για να μπορέσουμε να ψαλιδίσουμε το σημερινό κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων. Για να καταλάβει ο κόσμος τι εννοούμε με τη νέα τεχνολογία θα μπορούμε να μετατρέπουμε τα απορρίμματα σε ενέργεια, την οποία μπορούμε να τη διοχετεύουμε σε ανάγκες του Δήμου ή να την πουλάμε στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ενέργειας. Ένας άλλος τρόπος είναι η σωστή εκμετάλλευση και αναβάθμιση του ΟΛΠ από ένα απλό λιμάνι σε ένα διεθνές κέντρο προορισμού.

- Ένα άλλο πρόβλημα που ταλανίζει τους Πειραιώτες είναι το κυκλοφοριακό. Ποια είναι η γνώμη σας γι’ αυτό;

ΑΠ. Το κυκλοφοριακό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του Πειραιώτη σήμερα και έχουμε εργαστεί πολύ πάνω σ’ αυτό. Η αντιμετώπισή του είναι η δημιουργία χώρων στάθμευσης σε συνεργασία με ιδιώτες επιχειρηματίες το οποίο όχι μόνο θα βοηθήσει και στον καθαρισμό αλλά και στην άμεση μετακίνηση πυροσβεστικής, ασθενοφόρων κ.α. Το κυκλοφοριακό θα λυθεί αν γίνει με την νέα τεχνολογία, με ένα νέο σύστημα δηλαδή, όπου οι σηματοδότες θα λειτουργούν ανάλογα με την πυκνότητα των οχημάτων που έχει ο κάθε δρόμος, σε συνδυασμό πάντα με την λειτουργία του μετρό, του τραμ και των υπόλοιπων μέσων μεταφοράς. Ακόμα, θα μπορούσαμε να εξοπλίσουμε τον φωτισμό τη πόλης με πρότυπο ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν οι αντίστοιχες πόλεις του εξωτερικού, να δώσουμε την απαραίτητη προσοχή στο σχεδιασμό που απαιτείται για την άνετη και ασφαλή μετακίνηση των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) και αυτή η κίνηση να μην σταματήσει σε δρόμους και πεζοδρόμια αλλά να επεκτείνεται σε σχολεία, νοσοκομεία, γηροκομεία και σε όλα τα δημόσια κτίρια.

- Σε τι άλλο δίνετε ιδιαίτερη βαρύτητα;

ΑΠ. Ο Πειραιάς έχει το μεγαλύτερο αθλητικό σύλλογο με τους περισσότερους τίτλους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη από οποιονδήποτε άλλο σύλλογο της χώρας και με φιλάθλους σε όλη την Ελλάδα που ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια σε έναν πληθυσμό 10 εκατομμυρίων. Ο Θρύλος Ολυμπιακός μας με τις τόσες διακρίσεις του, μ’ ένα ηγέτη του βεληνεκούς του Βαγγέλη Μαρινάκη που άλλος σύλλογος στην Ελλάδα δεν έχει και πολλοί Ευρωπαϊκοί σύλλογοι θα ήθελαν να είχαν θα πρέπει να δημιουργηθούν στον Πειραιά οι αντίστοιχοι χώροι άθλησης και πρασίνου ώστε να μπορούμε να δημιουργούμε τους επόμενους πρωταθλητές, ολυμπιονίκες και εκπροσώπους του αθλητισμού αντί να χάνουμε τέτοια ταλέντα στο εξωτερικό και να ψάχνουμε να βρούμε αθλητές σε άλλες χώρες. Το επιπλέον πράσινο θα δώσει το απαραίτητο οξυγόνο όχι μόνο στη νεολαία αλλά και στην τρίτη ηλικία να βρίσκει ηρεμία, γαλήνη και να παίρνει δυνάμεις για το αύριο. Όλα αυτά που αναφέρουμε δεν γίνονται από την μία μέρα στην άλλη, χρειάζεται σχεδιασμός, υπομονή και πάνω από όλα συνεργασία στην διαμόρφωση ή αλλαγή σημερινών νομοθετικών πλαισίων ώστε ο κάθε δήμος να παίρνει αυτό που του αντιστοιχεί από την Περιφέρεια και το Κράτος και όχι απλά αυτό που αποφάσισε κάποιος, κάποτε σε κάποιο υπουργικό γραφείο. Επίσης, εάν εμείς ήμασταν στα ηνία του δήμου Πειραιά πέρα από τους δημοτικούς συμβούλους θα δημιουργούσαμε και μία συμβουλευτική επιτροπή από ειδικούς και αρμόδιους που θα συμβούλευαν και θα καθοδηγούσαν την δημοτική αρχή, όχι βάση προσωπικών επιλογών αλλά βάση επιστημονικών προσεγγίσεων, για να μπορούμε να τα υλοποιήσουμε δίχως να χάσουν οι παραδοσιακές γειτονιές του Πειραιά τη ζεστασιά, την ανθρωπιά και τη σχέση που έχει ο γείτονας με τον γείτονα.

Όλα τα παραπάνω που συζητάμε μπορούν να γίνουν σκοπός ζωής και πραγματικότητα και να μην μείνουν μόνο ως όραμα, μαζί με τη βούληση και την ψήφο των Πειραιωτών που αγωνίζονται καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο, μακριά από πολιτικούς και «καλοθελητές» που μόνο στόχο έχουν το προσωπικό κέρδος

Ετικέτες: Πειραιάς Συνέντευξη Ολυμπιακός Υποψήφιος ΚΟΣΚΩΤΑΣ



e-genius.gr ...intelligent web software