Μήπως να μην ξαναμπούμε στα Goody’s;

goo.jpg
0
0
0
s2smodern

Γράφει ο Δημήτρης Παπαγεωργίου

Από ό,τι φαίνεται όταν οι διαφημιστές δεν έχουν έμπνευση θεωρούν ότι μπορούν να καταφύγουν στους «ιεροκύρηκες» της πολιτικής ορθότητας, έτσι ώστε να βαπτιστεί in και hip το προϊόν που θέλουν να «πουλήσουν».

Τελευταίο δείγμα τέτοιας περίπτωσης το νέο διαφημιστικό κλιπάκι των Goody’s. Με κεντρικό σύνθημα το «Έμπαινες;». Το οποίο στην διαδικτυακή αργκό (γράφεται και ως εμπ1 ως κατάφαση) σημαίνει την σεξουαλική συνεύρεση «στο φτερό», με κάποιο άγνωστο άτομο. Και εάν ήταν εκεί το όλο ζήτημα δεν θα υπήρχε κάτι σοβαρό, αφού το σέξ χρησιμοποιείται στην διαφήμιση. Όμως στα γκούντις υπάρχουν σχεδόν κάθε είδους πιθανά ταιριάσματα, εκτός από αυτά που θεωρούνται «φυσιολογικά».

Όπως περιγράφει ένας φίλος στο διαδίκτυο «Μια διαφήμιση ΜΝΗΜΕΙΟ για τον αριστερό πολιτιστικό μαρξισμό, όπου βλέπεις υπερσεξουαλικούς ανώμαλους να κάνουν ΤΑ αίσχη, δικαιωματιστές "Αφέντες" ομοφυλόφιλους με το διεθνές σήμα του Γκεηζμού να κοιτάνε με νοσηρό τρόπο την κάμερα, φεμιναζίστριες Λεσβίες να σπάνε με το έτσι-αναρχικά- θέλω την περιουσία του άλλου, ένα όργιο πολυπολιτισμικού πανσεξουαλισμού με όλες τις φυλές του Ισραήλ μέσα».

Μια περιγραφή η οποία δεν αρκεί για να αποτυπώσει το τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτό το σποτάκι, το οποίο θέλει να απευθυνθεί σε εφήβους. Αλλά πάντως εγείρει ερωτήματα ως προς το εάν αυτός που το σχεδίασε-σκηνοθέτησε έχει την οποιαδήποτε επαφή με παραμικρούς εφήβους ή εάν είναι κάποιος τύπος ο οποίος περνά ολόκληρη την ημέρα του επισκεπτόμενος το youporn (πορνογραφική ιστοσελίδα) και ενημερώνεται για τα ενδιαφέροντα των νέων μόνον μεσα από το Vice.

Ετικέτες: Διαφήμιση Πολιτική Ορθότητα Ερωτήματα



e-genius.gr ...intelligent web software