x 
Καλάθι - 0,00 €

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Ελεύθερη Ώρα

Ο ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΛΗΤΤΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό τα κρούσματα ποδηγετήσεως των Ελληνόπουλων, εντός του σύγχρονου εθνομηδενιστικού και δικαιωματιστικού σχολείου, το οποίο σε σημαντικό βαθμό εφαρμόζει πιστά, τις εντολές των νεοταξικών κυβερνήσεων, υπακούοντας τυφλά στα κελεύσματα της Παγκοσμιοποιημένης Εποχής. Παρά λοιπόν τον ηρωικό αγώνα που δίδουν πολλοί Πατριώτες Εκπαιδευτικοί που διαπνέονται από τα ανυπέρβλητα Ιδανικά της Ελληνορθοδοξίας, διανύουμε μία παρατεταμένη παρακμιακή περίοδο, της οποίας τα αποτελέσματα είναι έκδηλα στον νευραλγικό χώρο της Παιδείας, που όπως έχει ειπωθεί πολλάκις, έχει παύσει εδώ και δεκαετίες να είναι Εθνική. Τελευταίο κρούσμα της επιβαλλόμενης με γοργούς ρυθμούς, δικαιωματιστικής ατζέντας, υπήρξε η προβολή της ξενόγλωσσης και αμφιλεγόμενης κινηματογραφικής ταινίας με τίτλο «Αγόρια στο ντους», σε Δημοτικό Σχολείο των Αθηνών, με θεατές, μαθητές ηλικίας κάτω των 12 ετών, κατόπιν πρωτοβουλίας της Δασκάλας τους. Πρόκειται για μία ταινία μικρού μήκους, η οποία σύμφωνα με την ψηφιακή πλατφόρμα κινηματογραφικών ταινιών για σχολεία, του ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, ενδείκνυται να απευθύνεται σε παιδιά του Γυμνασίου και ουχί σε παιδιά του Δημοτικού που διανύουν ακόμη την εύθραυστη και ανέμελη παιδική ηλικία. Ένα κινηματογραφικό δημιούργημα, το οποίο διαθέτοντας ως πρωταγωνιστές δύο δωδεκάχρονα αγόρια, χαρακτηρίζεται από πολλούς, ως ένα έργο που περιέχει συγκεκαλυμμένα σεξουαλικά υπονοούμενα, περί ομοφυλοφιλικών σχέσεων.

          Είναι βέβαιο δε, ότι το εν λόγω συμβάν που δεν συνάδει με την ωριμότητα των παιδιών αυτής της ηλικίας, δεν θα αποτελούσε αντικείμενο μαζικής πληροφορήσεως, εάν δεν επελαμβάνοντο του θέματος, οι γονείς ενός εκ των μαθητών που παρηκολούθησαν την ταινία, ένεκα του γεγονότος ότι το τέκνο τους, προφανώς εναντιώθηκε με το περιεχόμενο αυτής, ησθάνθη άβολα, αντιλαμβανόμενο ότι η προαναφερθείσα ταινία δεν ανταποκρίνεται στην αθωότητα της παιδικής ηλικίας και ως εκ τούτου αντέδρασαν δικαιολογημένα, στρεφόμενοι κατά των εμπνευστών της προβολής της ταινίας. Ως ανεμένετο, τα κοινοβουλευτικά κόμματα εξουσίας, ουδόλως ασχολήθηκαν με τα ανωτέρω τεκταινόμενα και δεν αναζήτησαν ευθύνες, λόγω του αδιαμφισβήτητου γεγονότος ότι είναι ταγμένα να παράσχουν υπηρεσίες στον ψευτοπροοδευτισμό. Επομένως, ούτε η πάλαι ποτέ εμφορούμενη από συντηρητικότερες αντιλήψεις Νέα Δημοκρατία, κατεδίκασε τις εκπαιδευτικές ακροβασίες αυτού του είδους, ταυτιζόμενη επί της ουσίας για πολλοστή φορά, με τον εκτός ορίων κινούμενο, δικαιωματισμό του αριστερίστικου και εθνομηδενιστικού ΣΥΡΙΖΑ. 

          Είναι σαφής άλλωστε, η τάση της τελευταίας χρονικής περιόδου, να πραγματοποιούνται ορισμένα δρώμενα στα σχολεία, ακόμη και σε αυτά των χαμηλότερων εκπαιδευτικών βαθμίδων ήτοι του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου, τα οποία κατά αντικειμενική κρίση, εκφεύγουν των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. Άπαντες ενθυμούνται τι συνέβη σε νηπιαγωγείο του Νομού Θεσσαλονίκης, όταν κατά την περίοδο της κορυφαίας Εορτής της Ορθοδοξίας και εν γένει της Χριστιανοσύνης, ήτοι των Χριστουγέννων, εκλήθη από τους «υπεύθυνους» του σχολείου μία Drag Queen προκειμένου να αναγνώσει χριστουγεννιάτικα παραμύθια ορθοπολιτικού περιεχομένου, σε παιδιά ηλικίας 3 έως 13 ετών (ευτυχώς κατόπιν γονικής αδείας), με την ανοχή των αρμοδίων φορέων του Υπουργείου Παιδείας. Που αποσκοπούν όλα αυτά αλήθεια; Ποιος ο ρόλος της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος εντός των σχολικών αιθουσών; Γιατί οι εκπρόσωποι των δήθεν προοδευτικών κομμάτων, πασχίζουν να νομιμοποιήσουν ηθικά τις ανωτέρω εκδηλώσεις, κρίνοντας ορισμένες φορές ότι «οφείλουν» να παρίστανται σε αυτές; Πως ακριβώς υλοποιείται με τέτοιες δικαιωματιστικές τακτικές, η συνταγματική επιταγή του άρθρου 16 παρ. 2 , που μεριμνά για την ηθική και πνευματική αγωγή των Ελλήνων δια της Παιδείας, η οποία βάσει του Συντάγματος, αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους; Πως ακριβώς θα επιτευχθεί η διάπλαση των Ελληνόπουλων σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες, με καλλιεργημένη Εθνική και Θρησκευτική Συνείδηση; Μήπως μέσω της διδασκαλίας-προπαγάνδας των «έμφυλων ταυτοτήτων» και των «62 φύλων»; Με ποιο δικαίωμα επιτρέπεται σε οποιονδήποτε να διαμορφώνει τον σεξουαλικό κώδικα των νηπίων και των παιδιών; Αυτή τη Νέα Γενιά οραματιζόμαστε; Μία Γενιά που όταν ενηλικιωθεί θα τελεί σε σύγχυση και θα αδυνατεί να αντιληφθεί την Αξία της Παραδοσιακής ή έστω Πυρηνικής Οικογένειας, η οποία συγκροτείται από τον Πατέρα, τη Μητέρα, τα Αγόρια και τα Κορίτσια;

          Το μεταπολιτευτικό κράτος που ούτως ή άλλως δεν προσφέρει Εθνική Παιδεία, αποξενώνοντας τα παιδιά μας από την Εθνική Ιδέα και το Ιδεώδες της Φιλοπατρίας, αδυνατεί επιπλέον να προστατεύσει αρκούντως τα Ελληνόπουλα από τους αναπτυσσόμενους κοινωνικούς κινδύνους. Πέραν των ανωτέρω θεμάτων που επιβάλλει ο νεοταξικός δικαιωματισμός και αντιμετωπίζονται μόνο με την κατάλληλη πολιτική βούληση, τι έχουν πράξει οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών για την καταπολέμηση του υπό έξαρση φρικώδους φαινομένου της παιδεραστίας, με θύματα κορίτσια και αγόρια και στυγνούς θύτες, διαταραγμένους νόες πάσης φύσεως σεξουαλικής ταυτότητος; Ποια είναι η ποινική αντιμετώπιση για αυτά τα κτήνη που βιάζουν και ασελγούν στα σώματα και κατ’ επέκτασιν στις ψυχές των αθώων παιδιών; Γιατί δεν εφαρμόζεται, όταν αποδεικνύεται η ενοχή ενός εγκληματία του ανωτέρω χειρίστου είδους, η εσχάτη των ποινών; Γιατί δεν χαρακτηρίζεται το αδίκημα ως ιδιώνυμο; Γιατί δεν εφαρμόζεται η αυστηρή πλην δικαία λύση του χημικού ευνουχισμού των ανθρωπόμορφων τεράτων, αλλά η ανωτέρω πρόταση κρίνεται από τους γνωστούς θιασώτες του δικαιωματισμού και της αδιαφορίας απέναντι στην καταρράκωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της γενετήσιας ελευθερίας, ως ακραία και απάνθρωπη; Ποιο είναι το μοναδικό επιχείρημά τους; Ότι οι επιθυμούντες την σκληρή και παραδειγματική τιμωρία των παιδεραστών, διαπνέονται δήθεν, από σκοταδισμό και θρησκοληψία, κατατασσόμενοι στην Ακροδεξιά, από αυτούς που αρέσκονται  στην χρήση του αντιδημοκρατικού πολιτικού ετεροπροσδιορισμού; Τι επιθυμούν δηλαδή οι δικαιωματιστές κάθε ψευτοδικαιώματος; Να εξέρχονται των φυλακών λίαν συντόμως, οι ανωτέρω νοσηροί εγκέφαλοι και να επαναλαμβάνουν τις ίδιες βδελυρές πράξεις, δεδομένου ότι η αρρωστημένη έξις τους, αποτελεί την δεύτερη φύση τους;

          Το θλιβερό εξαγόμενο συμπέρασμα είναι ότι από τα παραμύθια των γιαγιάδων που γαλούχησαν γενιές και γενιές Ελλήνων, για τον Θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά και της Κόκκινης Μηλιάς και από το Ελληνοκεντρικό Σχολείο που μεταλαμπάδευε στα Ελληνόπουλα, το Ηρωικό Πρότυπο του Λεωνίδα, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, του Παύλου Μελά, των Ηρώων του 1940 και εν γένει το Ένδοξο Εθνικό Μεγαλείο και τα Ύψιστα Ιδανικά της Ελληνικής Φυλής, φθάσαμε πλέον στο σημείο να «διδάσκονται» τα παιδιά μας, τα παραμύθια της πολιτικής ορθότητος και να προβάλλονται στα δημοτικά σχολεία, ταινίες που προκαλούν σύγχυση. Περιττό να αναφερθεί, ότι η κυβέρνηση Μήτσοτάκη, ούσα δέσμια των νεοταξίτικων επιταγών και του αριστερίστικου δικαιωματισμού που εγκαθίδρυσε ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι ανίκανη να αντιδράσει στην εκτυλισσόμενη λαίλαπα. Μόνη Ελπίδα για την ανασύνταξη του Έθνους και της Κοινωνίας, παραμένει η ισχυροποίηση του Εθνικού Πόλου των Ελλήνων Πατριωτών και η αδιάκοπη μάχη για την διάσωση των Εθνικοκοινωνικών Αρχών και των Αξιών της Ελληνορθοδοξίας. Ο Αγώνας με τη Νέα Τάξη θα είναι αδυσώπητος, αλλά σίγουρα Νικηφόρος.                

                                               ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

                                               ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ 



e-genius.gr ...intelligent web software